Härligt Alexandra

skriver lite nu för jag hinne rinte senare...
Har fått en mycket bra start på dagen tack vare Alexandra.
Kickoffen med
www.jtaplinresor.se kommer att äga rum vecka 47 och inte vecka 49 som
det först var tänkt. Vecka 47 är ju veckan innan jag åker till sälen så då kan jag följa med!!
Alexandra har också blivit befodrad till guideansvarig men tack och lov så slipper jag kalla henne "chefen".

Nu ska jag strax byta om för att ta en liten löprunda i skogen.
Är lite som ska fixas innan jag åker till jobbet strax innan fyra idag.
Funderar på vad jag ska ha på mig på lördagkväll då vi tjejer ska ut och fira Anna
men jag kommer inte på något. Slutar säkert med att jag tar med mig några alternativ.
Någon bild på "dagens outfit" kommer ni däremot inte få se!
Får fråga Robban om han är snäll och fixar det i så fall.

Bästa låten just nu är ju den här i alla fall: http://www.youtube.com/watch?v=2A-fuFeRekE
Grymt snygg frisyr har hon i videon också men jag ska ju sparaut mitt hår nu så jag försöker motstå.
Ska klippa mig i Herrljunga innan jag drar till sälen, undra hur det kommer gå!?
Man har ju ett speciellt förtroende för Theres som brukar hålla i saxen annars..
Detta kanske blir en gammal tant som tycker att den där pottfrisyren är jätte inne,
det har hon läst i enn magasin från tidigt nittiotal.

Nej gott folk dags att knyta skorna och trycka igång Mp3.
Kanske skriver något här efter helgen, vi får se hur schemat ser ut.
Jag är ju som sagt en mycket viktig kvinna mitt i karriären...

Hejsvejs!
(Min nya mössa har kommit)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Den ær sååååå snygg:):)

2008-10-11 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback