Precis vad jag behövde

Ja det blev Skara igår och det ångrar jag inte för en sekund.
Hade riktigt roligt och precis vad jag hade hoppats på så kom jag på
andra tankar och släpper vissa andra som har tagit onödigt mycket plats det senaste.

Ska berätta mer om kvällen seanre men nu ska jag kurera mig i soffan.

Tomas Russiak du är bäst, så oförstörd som ett oskyldigt lamm.

Jajua i alla fall så åkte jag till Ksara, var för fest hos tobbe precis som alla tidigare år
men i år var det ner bantat med cyklister.
Mycket dåligt deltagande i "alla byxorna i en hög".
Kul att vi fick vara hos Tobbe i år igen i alla fall.
Jag fick ett kinderägg, fast hade stora problem med att bygga ihop leksaken.
Blev sedan stadt i alla fall och ja det var roligt i år också!
Johan skulle åka till Beligen senare på kvällen men till slut så somnade alla.

Idag har jag ätit choklad och sovit i soffan.
Laddar inför en ny vecka där jag ska jobba hela tre dagar, kommer gå in i vägen ju!
Ska ta tag i mitt liv lite extra i veckan och kanske skaffa mi en ny hobby.
Idag är det en sådan dag då jag är grymt glad över att jag har så många bra vänner.
Skit i om man har en pojk/flickvän för huvudsaken är att man har riktigt vänner för dem
håller man fast vid.

Nästa helg fyller syrran trettio ockås så nu ska jag ladda för det :D
hej hopp!

En fin bild från Skara bjuder jag på...



Världens finaste Robert :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback