Tomten

Tänkte bara meddela att veckan kommer jag till större delen
i Ulricehamn, därav blir det troligtvis ganska lugnt här.

Gott att Lillprinsen är hemma och piggar upp tillvaron lite.
Jag slipper ju då att söka spänning på annat håll.
Ska försöka träffa Pietro när jag ändå är där.
Tänkte simma lite, kanske cykla lite också.

Igelkotten och Hagens imorogn.
Åsg att en utav mins sommar favoriter hade stämplat ur.
Vilken härlig gubbe!!!

Jag och simon satt innan vid datorn, kollade lite på bilder.
Det kom upp en bild på "någon" simons kommentar " han var då inte vacker
han ser ut som en liten tomte".
Vad man kan bli lyckilg ibland!

Nej chipp och hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Var så roligt att få umgås med dig lite:) Vill ses snart igen!!! miss you!

2008-10-29 @ 13:29:42
Postat av: Frida

nemen, är det inte mitt krokiga fina finger man ser där...?! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback