En vecka ledig och rastlös...

Hejsan hoppsan där ute!

I fredags jobbade jag min sista dag på dagiset, det bjöds på tårta och jag fick en jätte fin bok.
Jag saknar redan alla på förskolan!
En utav tjejerna sa när jag hade kramat henne hejdå  till sin kompis "visst känndes det bra att krama joline".
Har en vecka ledig här i halmstad nu, uttråkad och förkyld.
Skulle tränat en massa med Karro men tyvärr går det inte så bra när jag har
ont i halsen och bobbor i näsan.

I måndags var vi trotts allt ute och rullade på cyklarna och jag hade två cementblock
i benen och andades som en 200 kg padda.
Igår var jag och antonia och lekte i lekparken :D
Igår kväll kollade jag, antonia och peter på Arn, den var riktigt bra, bättre än första tycker jag.

Kanske ska kolla hockeyn idag, får se..
Antonia spelar sin viktiga match i falkenberg idag, håller tummarna.

I lördags var vi ute en sväng, kunde konstatera att det finns många idioter på stan.
Speciellt en kille vid namn arvid som följde efter mig och berättade att han
ville skaffa barn med mig och ville jag inte att han skulle vara far så var det okej med någon
annan bara han fick uppfostra dem. denna kille verkade inte ha alla hästar hemma.
Sen blev det topgun och sked :D

Läser en bok om hemlösa just nu, bra att leva sig in i deras situation lite.
Ska sen läsa en bok om några som fastnade på mount evrest.

Nej usc så tråkigt jag har det här nu.
Ska ringa mammas heta arbetstips imorgon, tack för den hjälpen.
Kram och hej



Ett gammalt kort från i julas hemma i herrljunga, jag och anna-carin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback