Effektivt på min front idag

Igår var ingen toppen dag.
Var lite stressad då det var en hel del att göra under kort tid i resturangen.
Mådde på kvällen väldigt dåligt igen så fick lägga mig mitt i firandet av Tobbe.

Idag mådde jag sådär på morgonen.
Matilda bokade tid hos farbror doktor vid elva åt mig.
Så klockan elva var jag på plats, fick göra ultraljud och grejer.
Har en infektion i magen så två sorters piller och jag ska bli bättre igen.

Nu har jag gjort lite ärenden så jag känner mig väldigt effektiv.
Ska gå och köpa ost och opastoriserad mjölk alldeles strax.

Imorgon åker Hannes, börjar bli tomt på Ski Lodge igen.
Matilda och Lisa fick sin nya lägenhet igår, snart bara jag och Tobbe kvar på loftet.

Har som vanligt sökt några jobb men några svar verkar jag inte ha turen att få.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback