Skön dag i Luzern

Kära syster yster, den 30 september kommer jag stå med mina
fötter (stl 39) på svensk mark igen.
Jag längtar efter er!

Igår hade vi en sjukt skön eftermiddag och kväll i Luzern.
vI började med bad, sen åkte vi in och köpte take away Thai och satte
oss i en park. Det blev lite skönt framtids snack.
Sen drog vi och badade igen, på samma ställe.
Efter det drog vi till en bar/cafe i närheten av där Oskar bor och drack lite caffe/te/öl.
Det är sådana kvällar som gör mig lycklig nör man bara tar allt som det kommer och har det gott
tillsammans med sjukt sköna människor.
Tack, Tobbe, Lisa och Oskar.
Det var synd att Matilda var tvungen att dra tillbaka och jobba på hotellet.

Igår fyllde Antonia år, ringde och grattade henne.

Nu ska jag hugga lite frukost har jag tänkt!


Jag blir dum i huvudet efter alla jobb jag söker.
Vart vill jag vara? Vad vill jag göra?
Jag vill ju egentligen bara veta att jag har ett jobb..
Ska jag plugga någon kurs, vad skulle det vara?
Vart skulle det vara?
Vill jag tillbaka till Sälen?
Vart skulle jag då bo?
Vill jag tillbaka till Alpinbutiken,?


Jag är en ganska förvirrad människa!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tror på de där sista med alpinbutiken med mig o matti!

2009-08-26 @ 12:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback