Syndat

Idag har varit en slapp dag.
Har lite ångest för vi syndade ikväll och åt godis, men det är väl skönt att det inte går obemärkförbi.
Klockan sex imorgon tar vi bilen mot Crans Montana och Downhill cykling står på schemat.
Jag är riktigt laddad och det ska bli skoj.

Testade mina nya löpar skor igår, sjukt stor skillnad.
Knät har ömmat lite idag men på onsdag står det löpning på schemat igen.
Ska vara ledig lite med framöver så man ska hinna med mycket bra träning.

Nu är det snart bara en månad kvar, kommer komma hem i slutet på september.
Mår lite dålig eftersom jag inte har klart med något nytt jobb men det löser sig förhoppningsvis.

Nu ska jag putta ut tobbe från mitt rum och gå och lägga mig, står morgonpromenad på schemat innan avfärd.
Fem ringer klockan, någon annan fick ju gå upp vid den tiden idag...



Lisa och jag utanför hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback