Tobias 31 årsdag idag

Blev ingen vandring idag så jag jobbar kväll istället.
Ser ut att minst bli 16 middagsgäster.
Det värsta är att jag är sjukt lätt irriterad idag, vet inte varför.

Har en planerad intrvju nu när jag kommer hem.
Den är i Sverige kan jag avslöja.

Jag tänkte sätta mig och svara på Elins mail som jag har fått idag.
Vi hade nog blivit ett grymt team i Oslo.

Tobbe fyller år idag så han har fått frukost på sängen och sen gjorde hannes jordgubbtårta
till honom. 31, tydligen en bra ålder, om man är som en 15 åring i skallen.
Jag brukar ju inte vilja fira min födelsedag, jag känner mig inte så gamal
det känns mest bara onödigt.

Kommer behöva ta upp saker om min lön igen, är lite trött på det.
24 timmar är i min värld inte lika mycket som minst 64 timmar..
Då krävs det en kompensation enligt mig...

Funderar på att ringa Erik någon dag och se hur deras planer ser ut.
Jag ska gå ledig från söndag nästa vecka till dem kommer den 24, VAD SKA JAG GÖRA!?

Nu ska jag maila, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback