We got tickets!

Tänk om livet hade varit enkelt, så jävla tråkigt det hade varit då.
Det är meningen att jag ska riva i mitt hår av förbannelse för jag är så ovetandes om min framtid.
Jag bli dum i huvudet på riktigt av det här men det ska vara så!
Nu har jag tydligen två veckors jobb kvar sen ska jag ha semester tills grabbarna kommer, vad ska jag göra då?
Några pengar vill jag ju inte göra av med så jag får väl gå varenda vandrigsled som finns här under den tiden.

Var ute och sprang innan, började må så sjukt illa igen.
Stod tio minuter utanför huset och ville inget annat än spy, tänk att det kan vara så skönt ibland.
Det har inte riktigt gått över så jag tänkte lägga mig snart.

Ikväll har vi bokat biljetter till Coldplay i Bern, ser fram emot det.
Vi har redan börjat ladda med Coldplay i baren.
Vi ska ta en heldag i Bern och kolla på staden nu när vi ändå ska dit.
Dagen efter har jag frukost men det kan jag leva med när jag får se dem dagen innan.

Nu ska jag duscha sen blir det sängen, ska ju kanske ut och vandra i några timmar imorgon så sömn kan vara gott

Jag och en asiat, allt för turismen!

Skidakning i maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback