27 grader och söndag

Idag kom kanon vädret, det är 27 grader varmt.
Jag har varit ledig tills klockan två så vi har hinnit med att vara nere vid sjön.
Nu ska jobba till stängning ikväll.

Pratade med morfar över skype igår, det var sjukt skoj!
Är ju lite otroligt att jag kan sitta här och han hemma men trots avståndet så kan vi se varann.

Ikväll blir det läggdags tidigt, vill hinna ta till vara på min lediga dag imorgon.
Kanske blir en tur till sjön men jag skuller verkligen behöva åka och köpa nya joggingskor.

Snart kommer Elin, på fredag eller lördag.
Är nationaldag och jättestort firande här i engelberg den 1 augusti.
Dem väntar typ 10.000 hit.
Vi kommer få jobba så det räcker och blir över, vi har nämligen fullbelagt.

Nu ska jag skrubba lite golv, kanske äta en kiwi.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback