Cafet

Ibland kan det vara sjukt svårt att hålla ögonen öppna, detta är ett sådanttillfälle.
Känns som om man kana göra vad som helst bara för att få sova lite längre.

Igår hade vi premiär på vårt cafe igen, vi har nu flyttat det till framsidan.
Vi drack fyra flaskor rose, sen gick vi vidare till Eden och drack och dansade lite till.
Det gick mest ut på att driva med contiki folket.
Jag hittade två riktigt matglada tjejer (såg ut att vara det) att dansa med.
Dem kom ifrån Sydney.

Tog en mycket kort sväng förbi Spindler också.
Så nu får jag skylla mig själv att jag är lätt illamående och jätte trött.

Kul att allergin krånglar sjukt mycket, har ont i magen varje dag och jag ser ut att vara graivd.
Hannes tycker det verkligen ser ut som om jag är gravid, jag är inte gravid!

Nu kom Hannes också, vi har håglat med toaletten.. ILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback