En utav dem finaste sommardagarn i Schwiez

Igår var jag först sjukt rastlös, man blir gärna det när alla andra jobbar.
Lite senare på dagen åkte vi ner till Luzern och badade.
John och Tobbe fick för sig att slängai mig i vattnet, landade med ett saftigt magplask.
Efteråt åkte vi till en riktigt chill utomhusbar där vi åt lite granna och tillbringade typ två timmar där.

Sen drog vi vidare till Resturangen där Ritha jobbar och påvägen hem högg vi en kebab.
Kebaben ångrar jag, har haft ont i magen sedan dess.

Idag har jag jobbat till tre och satte mig nu med en bok ute i solen, höll nästan direkt på att somna
så nu försöker jag komma på något annat att göra.
Det är nästan för varmt för att åka longboard, får göra det ikväll istället.
Ska nog troligtvis åka och bada lite senare också.

Idag fyller min lillprins 19 år, stort grattis!

Snart kommer Elin, ska bli så skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback