Yoga

Igår var en sjukt varm dag, jag jobbade inomhus hela dagen.
Vid sex tiden slängde vi i oss en tortillia var och drog ner till Luzern.
Rita ledde mitt första yoga pass.
Det var sjutton vad stel man var men det kommer ju inte som någon större nyhet.
Det var en avslappnad grupp så man kunde skratta och det behövdes ibland.
Idag har jag lite träningsvärk men jag har fått mersmak och vill göra detta igen.

Efter yogan gick vi till en nyöppnad vegetarisk resturang, det var jätte gott.
Efter det tog vi en promenad i stan, det är någon musik festiva så det var mycket folk ute.
För typ tredje kvällen irad var jag medvetslös av trötthet så jag somnade nästan promenerandes.
I bilen på väg hem fick ja gäntligen blunda!

Idag har jag jobbat, var ledig mitt på dagen så jag stack ut och åkte lite longboard.
Jag var själv så jag tog det väldigt försiktigt.
Nu ska jag skypa med Marcus, god natt!



FÄRDIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback