Fan vad bistert det är då!

Åh hej och hallå.
Idag är jag sliten, vet inte varför men kanske för att man har har varit frusen hela dagen.
Har hållt på med massa små grejer hela dagen så känns inte som om man har
fått gjort så mycket.

Ligga, ligga, ligga ska man tydligen göra på midsommar men nunna som jag är
så blir det SKEDEN!
Skeda är bättre än sex, berättar så att ni som inte visste det nu mera vet det.

haha gaser, tack för den mamma!
Tänkte bara att det är ganska sweet att ha ett eget rum nu när man har chansen.
Det var ju ändå ganska spännande iblan att ha en roomie som tex Matilda i Sälen.

Nu har det gått en vecka sedan snäckan lämnade mig, det är allt lite tomt ibland.

Imorgon ska vi tydligen ha "stora grävardagen", jag som trodde jag hade grävt för ett tag.
Det är mer i vår grop som ska grävas sen är det en kabel som ska grävas ner.
Förresten, stället där vi fick lov att lasta av all vår jord vill nu att vi flyttar på den, gräva igen?`

nej nu hoppas jag snart pastorn snart ska vara klar med kvällens korvstroganoff.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan Ni inte passa på och vända på gräsmattan också när ni ändå håller på och gräver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback