Hmm.. hur är det egentligen?

Handlar det om stil, attityd och inställning eller helt enkelt bara om image.
Hårdrockstema på HC igår och alla skulle klä ut sig.
100 % eller inget säger jag, jag kände mig bara fjantig.
Jag älskar hårdrock, lyssnar på det dagligen och mår jäkligt bra av det.
Bara för att jag skulle dra på mig ett par stuprörsjeans, t-shirt och sminka mig stenhårt
så gör inte det musiken bättre.
Alla hårdrockare ser ju inte heller likadana ut.
Kvällen var i alla fall bra.

Vill bli frisk nu så jag kan träna, man har tappat så sjukt mycket här.
Man vill inte bli lönnfet och degig, det är inget snyggt.

Krille tog sig runt vasan igår, en tumme upp.
Om man skulle träna bra kanske man ska köra nästa år.
Fats beror ju var på kontinenten man är då också.

Jaja i alla fall ska jag duscha och städa nu, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback