Analys och fys

Måndag, mor coh far åter på jobbet, jag åter hemma och rastös.
Ska ringa cornelis på kaisers nu tänkte jag, berätta när jag kommer upp.
Har sökt ett till jobb, hoppas kan man alltid.
Har haft ett långtsamtal med lilla hjärtat.

Det var jätte skoj att Karro var och hälsade på i helgen.
I lördags gick vi på ljus i Alingsås.

Morgonpromenad idag och nu väntar löpningen om en timme.
Blir 7 km idag, ska trottsa mina benhinnor.
Kanske ett pass i simhallen i veckan, det hade varit skoj.


Ni som känner mig väl vet att går jag själv så stirrar jag gärna rakt ner i backen
och travar på, detta har jag analyserat.
Genom nogrannna tester har jag kommit fram till följande:

1. går man och tittar uppåt tar man in naturen och omgivningen.
Man ser blommor bin, buskar och träd.

2. Tittar man ner i backen så tänker man 100 % bättre.
Man kan tänka utomordentligt bra!

Så sammanfattningsvis, jag är en grubblare och går därför och
kollar rakt ner i backen.

nu ska jag kolla vidare på "ensam mamma söker", utan Lisa attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback