Awwww.... hallå?!

Godkväll.
Nu har det lugna hemmalivet börjat och jag trivs inte riktigt.
Tristessen kryper sig på mig, men jag ska skärmma den.
Ska försöka sätta upp lite punkter och grejer som jag ska
göra varje dag, så jag håller mig sysselsatt.
idag har varit en lam dag och detta är något jag vill ändra på.

Imorgon blir det en kort jobb turne i kommunen.
Imorgon kommer också resebilagan ut med aftonbladet, läs den.
vet dock inte hur stor artikeln blir.

Champions League handboll idag, förlust som beräknat.
Nästa lördag är det Köpenhamn som bjuder på motståndet.
jag ska försöka gå på någon match nu när jag ändå är hemma.

Annars är det lite små tråkigt här och jag peppar mest för vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback