Going for Ulricehamn this weekend

Då förbereder jag mig för en helg i Ulricehamn.
Ikväll är det visst något coverband som "gänget" planerar att gå
och kolla på.
Ja i brist på bättre sällskap så hänger jag numera med mina försäldrar coh deras vänner.
På ett sätt är det väldigt skönt för jag träffar dem ju inte speciellt ofta.
Jag börjar ju bli lite gammal så denna lugna tillvaron passar min nya image.

På schemat idag står det löpning igen, och lite ben också.
Måste preppa för vintern nu.
Har ganska go träningsvärk efter träningen igår, spänst är inte
min starka sida men det ska bli det.
Jag är verkligen dålig på att träna smidighet också, ska se om jag kan hitta
några bra pass som jag kan gå på.

Ska ta med mig kameran till stan också, kanske hittar något att fota.

Nu ska jag packa lite gamla hästböcker som jag har fått sålt.

Trevlig helg!

http://www.youtube.com/watch?v=FdTESJEqH7Y&feature=related

Bjuder på en galet bra låt, är lite Timo kär för tillfället.


Tror förresten att vissa av er skulle tycka om den här låten:

http://www.youtube.com/watch?v=T_Mn5vNMaX8

Okej, dagens fys avklarad och tusan vad bra det känns.
såg nog ut som en riktigt åldring när jag sprang iväg för
jag är rätt stel efter gårdagens utfallsträning.
Men var gör man, man vill ju vara iform till vintern.

Någon som har några tips på smidighetsträning?
Jag är ju som ett rostigt kylskåp just nu så jag behöver all hjälp
jag kan få

Nu drar jag snart till ulricehamn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var fin vännen, lite sorglig bara...

men fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback