Måndag, ja en dag som alla andra

Jaha måndag, känns ingen skillnad för mig som inte gör något, tyvärr.
Morognpromenad, städa, packa, träna, laga mat och sen är det kväll.
Inte vidare jätte spännande.
Idag fyller syster yster år, imorgon åker vi dit och firar henne.
Just det skulle kolla busstider, får åka kollektivt till Alingsås.

Kanska blir en fika i göteborg i veckan.
11.41 får jag åka till Herrljunga för att ta tåget därifrån 12.08.

Undra när man hinner träna imorgon, man kanske ska springa innan frukosten.

Karro kommer hit till helgen, det ska bli jätte skoj att träffa henne.
Nu ska jag kolla vidare på "ensam mamma söker.

drömde här om natten att jag var kär, tänk så mycket lättare
det hade varit om man bara hade kunnat ha relationer när man sover.
Då får jag ju min del av kärlek ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback