Oslo

Igår kväll något försenad kom jag till Oslo.
Självklart blev vi stoppade i tullen och var tvingade till att tömma hela bussen,
men det tog väl bara en tjugo minuter.
På stationen mötte min kära lillebror upp mig.
Väl i lägenheten åt vi tacos, väldigt gott.
I morses gick jag upp och tog en morgon promenad och
kollade vart sporthuset ligger.
Det tar ca 10 minuter att gå dit ifrån Simons lägenhet.
Jag tycker sortimentet är bra, roliga märken att jobba med.
Jag var den första som dem har interjuvat som hade förberett mig med
frågor, jag hade en del.
Han ska prata med sin chef men efter klockan sex ikväll så vet jag mycket mer.
Nu ska jag hem och laga lunch och sen ta en promenad och bekanta mig med stan
och leta sportbutiker.
Fick precis ett mail så det blir ytterliggare en interjuv i Sälen.
Nej nu ska jag ut i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback