Taikon turnen i hamn

Turnen är avklarad och alla intervjuver likaså.
Det har varit lite flaxande och mitt bagage är min käraste ägodel.
Matilda och Pastorn bor verkligen kanon fint i Sälen, nära Bügelhof.

Det var 1.5 dec snö i Sälen och har tydligen snöat mer idag.
Min högsta önskan är bara att vintern ska komma snart!

Hur lyder mina framtidsplaner?

Från och med den 30 Nov är jag heltidsanställd i butiken på Kaisersskidbod
vid sälfjällstorget.
jag har hittat mig en egen liten stuga precis vid skistarkontoret.
Den är väldigt liten men helt perfekt för mig.

I väntan på vintern hoppas jag får jobba på lite förskolor
runt omkring Herrljunga.

SNÖ

Taikon bagage

Kommentarer
Postat av: syster yster

räkna med oss gumman!! Puss!

2009-10-07 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback