Åh, jag blir så trött

Fan vad allt ska krångla idag, ringer och mailar och försöker fixa det i alla fall.
Hur svårt kan det vara? Det undrar man ibland i alla fall.
Ska ha lektion mer Ursi imorgon igen, får förbereda något bra.

Ska se om jag hittar Lisa också, hike dags.
Är sjukt dimmigt, ligger två lager med dimma upp
till toppen på titlis.

Ska bara maila lite till.

Det är liksom inte riktigt min dag idag, inget går vägen trotts att jag försöker fixa det.
Fick mail från en skidanläggning i Norge nu, dem vill att jag kommer på intervju men
tyvärr har jag inte hunnit komma hem då.
Dem tackade och skulle höra av sig om dem fortfarande behövde någon när jag hade kommit hem.
Jag skulle ju kunna jobba lite timmar när jag kan i utbyte mot billigare liftkort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback