Ett lass fullt med kossor

Om fem minuter ska jag vandra iväg till Hotel Hohneck där jag ska
ha min sista svenskalektion med Ursi.
Jag har inte förberett någonting så idag blir det bara till att prata en massa svenska.
Har tagit min morgonpromenad, tydligen ett antal kossor från berget också.
Det låter inte lite när 50 kossor med stora klockor runt halsarna vandrar ner för berget.
Den 26 Sep är det den dagen då man smyckarut korna med blommor och tar ner dem
från berget.

Kanske får min Volcom Jacka såld, det hade suttit fint!
Nu ska jag diska koppen, ciao!

Svenskan avklarad och Ursi verkade jätte nöjd , hon känner
att hon både pratar och förstår svenska bättre. Det borde
betyda att jag har gjort någon nytta.
Hade precis fått ett mail till min resdagboken.se som jag typ aldrig använder.
Aftonbladets resebilaga villa att man skulle tipsa om alperna, så klart
skrev jag några rader om min erfarenhet, hade varit grymt skoj om det kom i tryck.
Nej nu ska jag putsa longboarden och sen ta en sväng förbi Coop.

Jaha sweet med VM silver till Gustav Larsson, Cancellara är ju galet stark.
Kul för han att vinna på hemmaplan, mäktigt.
På lördag får ni hålla utkik, då är det vi som ska hejja fram svenskarna.
Freestyle.ch imorgon, verkar bli dyrare än planerat attans.
Kan man tjepa fast pengarna så dem inte går åt?

Nu ska jag duscha, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback