Jävla Anna Anka

Igår kväll kollade jag och Lisa på lite tv igen.
Jag var lite nyfiken på programmet "Svenska Hollywoodfruar".
Jag vet inte vad jag ska säga men jag är glad att jag inte är en av dem.
Hon Anna Anka är ju totalt rubbad, hon borde vi ge bort till USA, med glädje.
Dem andra fruarna är ju inte mycket klokare dem men hon tar ju med råge priset.
Hon ser ju sig själv som en sjukt mycket bättre människa än oss "vanliga".
Hon hånar sin Nanny, glad jag inte är i hennes kläder.

Nu ska jag ha svenska lektion med Ursi, på torsdag har vi den sista.-
Ska gå till banken och sätta in mina sparade pengar.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.
Packa lite kanske, nja det blir nog så.

Det är tisdag idag va? Dagarna går ganska långsamt när man är ledig, man blir
alldeles förvirrad.
Jag borde nog hitta på något snart.
På fredag är det freestyle.ch i Zurich, det skulle jag vilja gå på.
Det är säsongen första freestyle tävling.
Winter Jam i Stockholm verkar ju kanske bli inställt, det är illa.
MEn man förstår ju att det är svårt att ragga sponsorer i dessa tiderna.

Nu kommer Ursi snart, hej hopp!

Nu sitter jag här igen och väntar på att det ska bli dags att laga mat.
Har varit ute och sprungit en vända på "fys-banan".
Har varit på banken med mina sparade pengar, det är sjukt vad mynt är värt mycket är
is Schweitzerland.
Imorgon ska jag ha ett nytt misson mend et berättar jag inte om här.
Sen tänkte jag ta mig en promenad upp på brunni om det är fint väder.
Onsdag imorgon och ca tre dagar kvar här i Engelberg.
Jag går ju bara och väntar på att åka men kommer nog längta tillbaka mycket snart.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback