Sympatibakfull

Jag har en låt som jag tycker är så sjukt bra.
Jag lyssnar inte på den speciellt ofta , kan bero på att jag lyssnar sönder den när jag väl gör det.
Varje gång jag ska lyssna på denna låten så minns jag inte vad den heter.
Idag var ännu en sådan dag.
VI skulle lyssna på den i baren men jag kunde verkligen inte komma på vad den hette.
Den heter Hope... någonting för nu minns jag det inte igen.
Clara vet vad det är för låt.

Min favorite låt just nu är
http://www.youtube.com/watch?v=KLLxdcrk0-s
Sjukt bra, hon har lite "pondus".

Hope med who am i to say hette låten förresten
http://www.youtube.com/watch?v=bGzHl0u9EsI

Igår festade dem andra rejält, vissa till klockan sex.
Tobbe väckte mig vid halv fem sen kunde jag inte somna om så
jag är lite trött nu.
Tack och lov var jag inte bakfull i alla fall, skönt det.
Jag var dock lite sympatibakfull.

Imorgon ska jag ha svenska lektion klockan nio sen
ska jag och Lisa ut och hika direkt efter det.

Tobbe lämnade oss för Bali idag, jag är jätte avundsjuk men han behöver det mer än jag.
Men det var trist när han tog sin surfbräda och gick.
Det är verkligen en toppen kille!!
Igår fick han något som jag tror kan symbolisera mig lite, det är en sak jag
tycker väldigt mycket om.
Han fick välja en av mina Yoki mössor.
Jag hoppas jag får se honom i gränsen på NM i alla fall.
Don Juan har fått ett nytt ansikte :)
Stort tack för tröjan jag fick "älskling".

Godnatt vänner och familj och lyssna på länkarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback