Min sista arbetsdag på Ski Lodge

Idag efter ca fem månader i Schweiz och Engelberg så jobbar jag min sista dag.
Det är en del timmar man har jobbat på hotellet men sammanfattningsvis har det varit jätte skoj.
Jag har jobbat med frukosten, serverat i resturangen och baren, städat, guidat m.m
Inte att för glömma, jag har grävt.
Jag har lärt mig otroligt mycket här

Idag ska jag städa mina tre sista timmar, ganska ro fyllt.
Har haft en svenska lektion mer Ursi på morgonen.

Nu är det kvällen, snart dags att sova.
Niklas bjöd på typiskt Schweizisk mat ikväll, Rösti och Snizel.
Vi har flyttat lite grjer jag och Lisa, förberder för vinterns bummare.
Vi flyttade ett off road pingisbord, nya XC modellen.
Imorogn ska vi åka till Luzern och köpa målarfärg och grejer.
Jag följer med för jag har inget bättre för mig.
Har sökt ytterligare ett jobb i Oslo idag, får hålla tummarna för en intervju i alla fall.

GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Kristina

Din lillebror vet allt om särskrivning t.ex. ro fylld, som bör skrivas rofylld. Tänkte bara kommentera det med tanke på din svenskundervisning.

Puss och kram från mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback