Våra söndagar i soffan

Nu har jag och Lisa tittat klart på denna veckans "här är ditt liv" med Svennis.
Han har trots att han verkar vilja förneka det varit en riktig kvinnokar.
Det är ett ganska spännande program, tänk om man skulle bli utsatt för
det själv. Det är klart att man är rädd att man har något gammalt lik i garderoben som ska
titta fram, Svennis har ju en del.

Nu är man inne på sista veckan i Engelberg och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Nu ska jag ut och gå en sväng i alla fall.
Matilda och Matte har åkt till Saas fee, jag är inte ett dugg avundsjuk.
Jag menar vem vill åka skidor?!

Fick ett mail av en utav mina indiska familjer, det stod:
You can't change the past,
But you can ruin the present
By worrying over the future.

Det är klart jag är orolig för framtiden, man vill ju inte vara arbetslös.
Jag har svårt för att slappna av och leva i nuet, jag vill hellre förbereda mig för
att möta framtiden.
Nu var jag ovanligt djup...


I alla fall så ska jag ut och gå nu

Vet inte om jag har visat er hur trädäcket ser ut nu när det är klart.
Soldacket

Ska se om jag kan dela med mig av någon bra låt idag tror jag har en..

http://www.youtube.com/watch?v=dl6yilkU1LI

Bra söndags musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback