Växelvindar

Kan allting ordana sig ändå?
Idag har jag haft en dålig kännsla hela dagen, börjar det vända nu?
Har en intervju på G till, vad vill jag egentligen?

Lyckades somna en timme mitt på dagen, sov ju inte speciellt mycket inatt.
Tydligen lyckades jag göra någon sur igår också men har inte energin till att bry mig.
Är folk så lätt stötta så får dem ibland bara leva med att ta smällen.

Verkar bli BBQ här på hotellet imorgon med vår inredningsarkitekt plus vår enda gäst.
Lisa flyttar till lägenheten idag och Tobbe är borta i några dagar så jag är helt själv här.
Jag kanske flyttar efter Lisa och Matilda när Tobbe drar till Bali.

Nu ska jag posta ett brev sen har Erik lagat mat, risotto med kantareller och bratwurst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback