Prostitution

God dag Sverige.

Sitter  här med Antonia och Sara och skriver manus till vår reklamfilm.
Jag ska spela prostituerad och det känns bra att äntligen få visa mitt rätta jag.
Igår tränade jag med emma, var riktigt gott att prata igenom vad som hände i lördags.
Var en del vi hade missat men vilken jäkla kväll! En sån måste vi ha nästa år med.
Vi har då planerat att drafta Antonia tills dess med.

Pluggade rättskunskap igår kväll och imorses, det gick bra på provet med.
Ska ha redovisning på en C uppsats jag läst idag med.
Efter skolan ska jag till stan och testa ut en modell på balklänning.
Sminkning och frisör är bokad men ingen klänning än så länge.

Ja syster yster, jag är singel.. IGEN :)
Jag vet inet vad jag önskar mig, blir glad för det mesta.
Köp något som du själv hade velat ha, du har ju bra stil! :) (litet meddelande till min syster)

Ja vad har vi att berätta mer..
Jo sa upplägenheten igår, flyttar kanske redan i nästa vecka.
Hade budgivning på Antonia igår kom upp till hela 250 kr, OJ!

Sitter och pratar över Msn med familjen i Brisbane som jag har varit i kontakt med lite.
Nu flippar antonia med chokladkalender så bäst att lägga ner...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback