No women, no cry

Då sitter jag här igen, idag med min vapendragare Antonia till vänster om mig.
Håller förtillfället på att skriva ett tal till min extra mamma och vän, Marianne.
Hade rättskunskap idag och hade haft turen att vakna på den smarta sidan.

Gymmade igår, känner mig stark! Fast jag saknade allt Jack att psyka under träningspasset :)
Ska gymma idag efterskolan med.
Måste börja köpa julklappar snar med, fy fan.
Jobb imorgon, pallar inte!!

Läste precis jacks välformulerade blogg, dablogg.blogg.se

Har konstaterat att man borde bojkotta kärlek det är bara helvetes så jobbigt och tar onödig energi.
Hade ett fint samtal med Fia igår och han sa bara till mig att släppa allt. det är bud på det!


Snart helg, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback