Deklarationen

Hej!

Nu har jag precis skickat in min deklaration.
Igår gick jag 4 km och simmade 750 meter, sen fick jag kramp.
Idag har jag cyklat en mil och sattsar på att springa 4 km ikväll.

Skulle gå in till herrljungas tatueringsstudio igår, dem hade annonserat med öppetiderna vard. 10-18, när jag kom dit stod det en lapp på därrem mån-tor 12-18 och är jag inte här vid angiven tid så kan ni nå mig på mobil nr....
Det är så man konstaterar att herrljunga är ett mcyket litet ställe.

Såg hela 10 Mc poliserigår, som tur var hade jag ju parkerat då.

Fick min lön igår, och jag måste säga att jag är nöjd.

Nu saknar jag lilla söta Neo, men imorgon får jag träffa honom.
Pappa har bestämt att han måste få träffa Neo en gång i veckan.
Mamma frågade igår hur det gick med kärleken och jag berättade att jag gladeligen ser att det är öken men att jag har Antonia.

Nu sitter "Stigsson" och berättar om sin framtid på Msn, otroligt intresserad är jag!

Får se om det blir Gotika på film någon kväll framöver, hehhe.. Antonia du fattar vad jag menar... Ja och någon till kanske förstår.

Imorgon är det stort kalas för mamma, sen åker jag hem på söndag.
Ska ta och ringa till Krabban nu, sen ska jag pressa en timme i solen.
Hejsan hoppsan!

Ps. Kanske ses i dimman på måndag, DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback