Skönt väder!

Underbart väder det är!
Igår tillbringade jag hela dagen på Tylösand med Emma, vi åt frukost där, solade lite, läste tidningen och sen tog vi en promenad. Senare handlade vi saker att grilla även en grill och åkte tillbaka till stranden och grillade.
Emma stod för grillingen och det var utsökt!
Jag stod för släckningen utav grillen och jag kan meddela att vattnet är svinigt kallt!

I lördags var jag i Göteborg, hämtade Tobbe hemma i Torslanda.
Kim fångade vi upp vid centralen och sen frog vi in till stan.
Vi hittade en smoking till Tobbe.
Jag köpte en jätte fin tröja på Nk samsö & samsö, skit go!

Antonia drog till Spanien i lördags på träningsläger, saknar redan det lilla livet.
I lördags agerade jag fylletaxi också, hoppas Benke överlevde färden i bagaet.

Jag orkar inte skriva så mycket om lagfesten men jag punktar upp det.

1. SKIT SKOJ!
2. Fylleslag
3. Antonias bugg med Cajjan
4. Deep talk
5. Dahlman jr debut
6. Små tjejer

Var en grymt rolig fest i alla fall!! Tack grabbar.

Jobbar imorgon, hoppas på en fin dag i solen!
Gott att vara tillbaka i skolan med godingarna.

Nu ska jag gå hem och ladda inför kvällens pass på gymmet.

Hejsvejs!


Ps. Glöm inte att kontakta mig vid censur Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback