äntligen pa g

Hej.
Nu äntligen har jag lagt upp lite nya bilder här.
Igar passade jag tjejerna som vanligt.
Igar gick det väl inte helt perfekt men men.
Igar hade vi 30 grader här sa vi solade och badade i den nya bassängen.
Igar tog jag mig i kragen och akte till gymet.
Nu har jag bokat in ett pass body pump pa onsdag.
Sen ska jag lösa gymkort efter det.
Peronalen pa gymet är väldigt trevlig och "inte helt fel."
Ikväll är det en tre timmars franska lektion igen.
I eftermiddag ska jag sätta mig och ga igenom det vi gick igenom pa förra lektionen.

Den artonde är det ett mtb marathon utanför Lousanne som jag funderar pa att aka och kolla pa.
Fast i sa fall hade jag varit tvungen att ta med mig tjejerna eftersom Asa och simon ska greja med sin inflyttningsfest.

Hoppas jag snart far träffa mitt lilla hjärta.
"Alla" var visst pa liseberg i lördags och söndags.
Marianne var säkert den som ägde, haha :D

Tänkte börja med sojamjölk idag eftersom den andra mjölken är sa fet men jag var tvungen att spotta ut
min tugga med kornflakes, sa äkligt var det.

Idag fyller förresten Simon ar, grattis!!

Annars händer inte mycket här....

Bilder
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback