Body Pump

Jaha da sitter jag här med lite träningvärk här och där.
Body pumpen igar var bade jobbig och jätte rolig.
Instruktören som ocksa äger gymet är super trevlig och hjälpsam.
Har löst gym kort nu, det gäller fran och med 1 september men tills dess far jag träna gratis.
Killen i receptionen är en riktig "pärla" och idag ska jag nog dit pa introduktion med honom.
Som vanligt är det franska kurs ikväll, känner mig mottligt road.
Ute öser regnet ner, började igar eftermiddag och verkar aldrig vilja sluta.

är lite svart med parkering utanför gymet och jag vill inte fickparkera med den stora bilen (XC90 eller nagot).
Sa jag ställde mig där jag brukar parkera utanför matbutiken.
När jag sen kommer och ska hämta bilen sa är en bom nere sa man inte kommer ut, PANIK.
Vad ska jag nu göra? Inte kan jag ga hem? Komma hem utan bilen...
Men jag gick och satte mig i bilen och körde ett varv pa parkeringen för att se om det fanns nagon annan utfart, men icke.
Da ser jag en kille som star vi en liten vit polo, sa jag aker fram och frgar honom om parkeringen är stängd ( sa klart pa engelska).
HAn svarar inte utan tar fram en nyckel som laser upp bommen. Da blev jag bade lättad och väldigt glad.
Tackade han sa jätte mycket, tva ganger och akte hem.

igar kväll hade jag problem med att sova lag och hade massa roliga kommentarer i mitt lill huvud som jag aldrig använt.
Jag hoppas jag far använding för dem nagon gang. Eller nej jag hoppas jag slipper se trynerna, hehe.

Man kanske ska ringa Bill och Bull i helgen.. Hmm
Aja, se er för i trafiken, Joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback