Det rullar på vet ja

Då sitter jag här ensam i det stora huset igen.
Har precis varit på mitt gamla dagis ängen och fyllt i lite papper så jag hoppas
på några timmar där.
Igår låg jag i sängen till tolv och läste mamma "Allers" tidningar.
Så ni kan lätt konstatera att jag håller på att bränna ut mig.

Kollade på friidrotten igår.
Vad är media egentligen?! Hur tänker dem som håller på med de?
Stå och filma Kallur efter sitt lopp när hon sitter och gråter.
Det är väl ändå ens egna privata tid. har man jobbat i ett år för ett mål då är det inte konstigt man blir ledsen.

Har en annan fundering. Varför heter igelkotten, igelkott?
En blodigel kan man ju förstå, blod och igel.
men Igel-kott...

Var ute och gick i skogen en timme igår.
väldigt lugnt, fast jag måste säga att min promenad i Epalinges var finare.
Väl hemma lagade jag spagetti och köttfärsås till mig och mina kära föräldrar.

En låt med texten "dem som älska dig har hatat mig av rädsla".
Måste ju säga att det är genom tänkt.

En utav dem boendes på hemmets första fråga var "har du gift dig än".
Tänk vilka bekymmer..
Sitter och letar lite jobb som vanligt, är grymt sugen på detta med reseledar yrket.

Ja, annars händer inte mycket ute på landet.
Slipper allt som har med prostitution att göra och det känns bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback