Förbannade rygg!

Blir sa trött pa den där ryggen.
Har ont idag igen och inga värktabletter hjälper.
Ska träna ikväll ända, det kanske gör det bättre.
Just nu är Asa och barnen pa ikea.

Franskan igar gick sadär, svart med gramatiken speciellt när jag och làraren
inte förstar varann.
Snack om det där jäkla celibahte är det hela tiden.
Jag vet att jag är ensam men vada, släpp det!
Jolanta pratade om äktenskapets svarigheter igar, men jag förstod inte sa mycket.

Sitter och lyssan pa Rallypack, Lillasyster och Lok, bra musik.
http://www.youtube.com/watch?v=VyknY8Aw3hQ&mode=related&search=
(En mycket bra lat, tillägnas..INGEN)

Satt väldigt mycket igar när jag väntade pa bussen.
Sag en kille pa andrasidan gatan med typ baggy jeans och en jätte stor t-shirt.
Tänkte att sa stora t-shirts maste det vara svart att fa tag i.
Väl pa bussen kom jag att tänka pa när jag var helt inne pa man boobes, har ett fint minne av det, haha.
Sen när jag och Emma satt pa B&B och tva tjejer antagligen tog fel och satt och gav mig onda blickar en bra stund.

Snart ska jag ta mig en bit mat och lite vila.
Har inte en enda bok kvar att läsa nu.. Bokhandlaren i Kabul blev den sista.

Yeah yeah, hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback