jobb, upp och ner

Hej.
Nu är det mycket turbulent och allt är upp och ner.
Den 5 september kommer jag till Stockholm.
Pa scandic plaza har jag bokat tid för en anställningsintervju pa Langly travel.
Direkt efter det tar jag taget hem till Herrljunga och mamma och pappa.
Den sjunde börjar jag jobba pa hagens sjukhem igen.
Jag ska kolla med andra avdelningar men försöka fa ihop sa mycket jobb som möjligt.
Idag ska jag skicka in mitt cv till ännu ett bolag som söker folk.
Sov till halv tolv idag sa min dag blir väldigt kort.
Ska snart ner till stan och försöka lite grejer jag behöver innan jag aker.

är lite spännd och konstig stämmning här sedan jag framförde mitt beslut.
Ikväll ska jag laga pannerad fick med potatis och vitsas.
Ska bli skönt att komma hem och träffa alla.
Känns som om jag fatt en energikick sen jag berättade mitt beslut.
Ikväll blir det en sista Body pump.
Ska boka om min tatueringstid ocksa.
Sa mycket man har försökt fixa dem senaste dagarna är helt sjukt.

Ska kolla om man kan framkalla lite bilder som man tagit här nere.
Kommer helt klart atervända för detta är en utav dem vackraste platserna pa jorden!

Ringde en familj fran Geneve igar som ville att jag skulle jobba för dem men jag avvaktar.
En annan fransk familj är ocksa intresserd men sa länge jag har jobb hemma sa hänger jag i.
Kommer kännas konstigt att flytta hem till mamma och pappa igen.
Jag har svart att komma hem och leva pa andra därför ska jog ha jobb sa snabbt som möjligt.

Sa flytta min tid för magnetröngen sa jag far gjort den innan jag fyller 20.
Kommer antagligen till oktoberfesten i ar igen.

Ska försöka ta vara pa tiden här i solen och även besöka olympiska museet.

Férsöker ta sa mycket foton som möjligt innan jag aker.


Prostitutions härvan i Halmstad har gatt in i en annan fart.
I denna fasen värvas nya prostituerade och hallicken skaffar sig nya kontakter.

   

   

   

   

   

   
Nu är allt ändrat, kommer nog hem pa lördag och gör anställningsintervjun i göteborg istället.
Shit kommer vara luspank när jag kommer hem!
Maste boka biljett och ringa mamma och fixa skjuts ocksa.
Allt blir sa pga av att Olivia ska ha sin inskolning pa dagis, och som tidigare inte har fungerat.
Mycket som händer nu!
hej hej, Joline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback