Kräftskiva

Igar var det kräftskiva här i Epalinges.
Det var folk som talade, finska, spanka, franska och engelska.
Kräftorna var inhanldade pa IKEA.
Självklar var det snappsvisor ocksa, och i glasen var det skanes.

Idag sov jag länge, har skaffat min öronproppar men allt ljud stoppar dem visst inte.
Ska strax iväg till gymet.
är 25 grader och sol idag.

Har natt mina öron att det berdivs bordell verksamhet i halmstad och det ser jag mycket allvarligt pa.
Har ocksa natt mina öron att ett gäng fulla cyklister i Italien hade vissa problem med polisen.


Kanske aker och Hälsar pa micke och Steve i Italien men det är inget säkert.
Pratade med Micke i fredags och det trevligt.
Har nästan betstämt mig för att aka till oktoberfesten i Skara.
är ju lite revangessugen!

Pratde med Marianne i fredags, skönt att höra hennes röst!

Tänker mycket pa mitt lilla hjärta där hemma som jag saknar sa det gör ont!!

Fick reda pa att jag Erik och Sabina ska träffas, sa kass pa match making kan jag ju inte vara.
Fick beröm för min engelska igar, helt sjukt! Jag som pratar som en trearing :D

Gymet kallar, take care.

Foo fighters / The best of you (sag dem pa tv reprisen av "live earth")

I?ve got another confession to make
I?m your fool
Everyone?s got their chains to break
Holdin? you

Were you born to resist or be abused?
Is someone getting the best,
the best, the best, the best of you?
Is someone getting the best,
the best, the best, the best of you?

Are you gone and onto someone new?
I needed somewhere to hang my head
Without your noose
You gave me something that I didn?t have
But had no use
I was too weak to give in
Too strong to lose
My heart is under arrest again
But I break loose
My head is giving me life or death
But I can?t choose
I swear I?ll never give in
I refuse

Is someone getting the best,
the best, the best, the best of you?
Is someone getting the best,
the best, the best, the best of you?
Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
You trust, you must
Confess
Is someone getting the best,
the best, the best, the best of you?
Oh...

(En lat som fick mig att fälla en tar och tänka, när Lenny Kravitz sjöng rös jag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback