Nu var det sagt.

Ikväll tog jag mig i kragen och berättade som det var.
Hade ett givande samtala med mor och far och det känns bra att dem förstar.
Asa och Simon tog det med ro.
även dem har märkt att det inte fungerar och stöttar mitt beslut.
Sa den 5 sep aker jag hem.
Jag aker till stockholm och har en anställningsintervju och sen tar jag taget hem.
Jag ska ringa alderdomshemmet där hemma och kolla om dem behöver folk.
Pratade med ett annat företag idag och är nästan garaneterad en intervju där trots att dem inte sett mina papper.
Grater en tar när jag ser hur underbara vänner jag har där hemma, saknar er och längtar tills vi ses.
Hatar att vara dem som flyttar hem, känns som ett misslyckande.

Har en familj här som vill att jag börjar i september men eftersom jag vill jobba i alperna och maste pa anställningsintervjuer sa är det svart att ta det.
Maste i alla fall hitta ett jobb snabbt.
BLir ingen italienresa till Bill och Bull, kanske en annan gang.
Far säga hejda till snyggingen pa gymet pa onsdag.
Kanske ska ge mitt nummer, :D

Nu ska jag sova gott inatt, gjorde jag inte igar.
knappt tva veckor kvar da.
Bilder fran dagen kommer imorgon.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback