Om jag vore.

Hmm..
Vet inte var jag ska börja.
just nu är jag inte pa nagot vidare humör.
igar var en piss dag.
Stor grät och pratade med mamma efter en händelse.
Fick kritik för nagot jag trodde jag gjorde bra.
Känner mig ganska ouppskattad.

Det enda jag försöker göra är att göra allt sa bra jag kan.
Men jag vet inte det kanske inte är bra nog.
Skulle vilja aka bort över helgen.
Kanske ringer Bill och Bull ikväll.

Kunde inte sova igar för jag hade sa ont i ryggen.
Har städat och damsugit idag för dem ska ha gäster imorgon.
uppskattat?! nej....

Imorgon ska jag till stan och till gymet.

Franska lektionen igar handlade om följande.
1. Avoir (Ha)
2. Mjölkrobotar
3. Rävar
4. Barbara

Satt och fragade hur manag ganger som helst vad "barbara" var för nagot.
Till slut fick jag svaret "ett namn".
Tjejen farn indien skrattade och fragade mig när läraren lämnade rummet vad "barbara"
i sverige var för nagot.
Sa jag Förklarade.
Sen säger den portugisiske kille, jag vill vara barbara...
Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback