paverkas man?

hmm.. dem senatse dagarna har jag funderat en massa.
Igar kväll blev det ännu mer.
Jag läser ännu en bok om otrohet, är snart expert pa ämmnet.
är väl 5 eller 6 boken om otrohet jag läser nu.
I den här boken var det en mycket depprimerad tjej ocksa.
Saken är den att man blir depprimerad av alla funderingar osv.
Maste börja läsa lite fler deckare känner jag.

Pratade med mitt lilla hjärta igar.
Helst av allt skulle jag vilja vara hos henne och snacka massa skit och bara umgas.
Det saknar jag verkligen.
Känns inte som man har skrattat ordentlige pa tre veckor och det tär.
Jag menar inget illa med Asa och Simon har nog inte lika lag humor som jag.
Hörde att kärleken spirar i Halmstad, trevligt.
Blir nog annan sorts stämmning i hallen i vinter ser det ut som.
Inga "Odal-stövlar", haha.

Ska ta en lang promenad idag när det har svalnat lite uten.
Min lilla ta är inte lika svullen men den jäkeln är öm.
Idag körs scandinavien open och jag följer det sa gott det gar pa cycelsport.se

SKa börja skriva en ny au pair presentation idag.
är inte säkert jag aker nästa ar men man kan alltid sätta ut en i fall att.
Det är ju inte säkert att det finns nagot att atervända hem till förutom min familj och hjärtat.

Ska snart lägga upp bilder igen, bara det att jag sitter vid simons dator och där kan jag jag inte göra det.
Imorgon ska jag antingen ligga hemma och pressa i solen eller ga till bassängen.
Fick syn pa att jag maste sola ryggen det är lite för stor skilland pa fram och bak.

Ojoj maste ju säga att jag sag nagot mycket fint idag, mumma!
Ja kolla kan man ju alltid göra, sen är jag lagd at det passiva hallet.


Jaja, take care, Over and out!

Kommentarer
Postat av: Hjärtat!

Hej min älskade lilla vän!
Saknar dig så.. Ja ska precis på träning nu, hinner inte skriva ett längre mejl, därför en liten längre kommentar här! Kärleken spirar för alla utom hos mig,(lina, sabbe) OTIPPAT (not!).. Trist =( Fortfarande inte fått ut ngt mer av, ja du vet vem..
Älskar dig gumman min..
Va rädd om dig!

2007-08-06 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback