Piss väder!

Jaha, ännu en dag då jag känner mig enormt uttråkad.
Vaknde kvart över tio och tog mig till soffan.
Regnar ute och är allmänt för djävligt.

Igår bakade jag en kaka, lagade mat och diskade tills mor och far kom hem.
idga ska jag steka kyckling och så får jag hitta på något kul till.
Har jagat mamma angående svamp, tomater och sallad sedan jag kom hem.
I schweiz vräkte man i sig sallad så det känns konstigt att komma hem då.

Igår tog jag och mamma en lång promenad.
Vi hälsade på morfars brors fru Ingrid och det var väldigt uppskattadt.
Idag får jag se om man orkar sig ut på en löp runda eller promenad.
Efter att ha läst jonas Coltings bok känner jag att jag måste ut och röra på fläsket.
http://colting.bloggagratis.se/    www.colting.nu  (sjukt vältränad kille)

Imorgon ska jag jobba delad tur, tack för att jag har fått vila upp mig inför det.
på söndag cyklar pappa bockstensturen så jag och mamma kanske tar en sväng till mormor.

Ja annars funderar jag kring igelkottar och symbiosen mellan trädet och svampen.
Jag har alltså jätte mycket att göra.
Kollade en stund på en fransk film bara för att få höra lite franska.

Pratade med mitt hjärta igår och det verkar som om hon kommer och hälsar på första helgen i oktober.
Samtidigt som det är oktoberfesten.
Blir till att se om Bill och Bull kommer hem.

Idag ska vi försöka instalera bredband här och det är väl ändå på tiden!
Men som sagt det ligger ute på landet.
Vad skulle pigga upp nu?! Jo en runda på fyrhjulingen och lite fina foton.

När detta super morderna bredbandet är installerat ska jag lägga upp dem sista bilderna från Lasuanne.
Tror förresten jag glömde ett par Björn Borg trosor där, men dem bjuder jag på!
Trevlig helg / Bond tösen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback