Rakhyvels problem

Hejsan.
Kan börja med att berätta att jag hade visst en vecka kvar pa franska kursen, ska ha prov nästa vecka.
Köpte nya rakhyvlar innan franskalektionen (Började fa päls).
Idag körde jag premiären och skar mig fint pa tva ställen.
Var pa tatueringsstudin idag, men tatueringarna var för färska.
Sa om tre veckor ska jga dit och fylla i dem igen.
Känner dem en del nu sa om jag vill kunde jag fa mitt namn, men jag vet inte.
Ska prata med mamma först.

LHC (Lausanne hockey club) har haft tva vister denna veckan, ser bra ut.
Dem ska ha nagon fest här den 25 med hockeylaget pa en klubb.

Imorgon ska jag jobba da Asa och Simon ska ha inflyttningsfest.
är det bra väder aker jag och tjejerna iväg och badar.
Emelie ville aka till Ikea och fika.

Pa söndag blir det ett rejält pass pa gymet, da har jag inte varit där pa tre dagar.
Känns som om det riktigt kryper i kroppen.
Börjar kunna alla replikerna i Emil i Lönneberga.
" Kom Emli sa gar vi till sjön och bader"

Har tänkt och fragade Asa häromkvällen.-
Folk här klär sig väldigt annorlunda gentemot varann och modet i sverige.
Jag har fatt en hobby pa bussen och det är att kolla pa folks klädsel, i detalj.

Idag har jag latsas första franska, gick mycket bra. Gar ut pa att försöka och gissa vad dem säger och sedan svara efter det.

Ska plita pa ett personligt brev i helgen.
Vill önska Karro lycka till pa tentan imorgon!
Hjärtat och ni andra lycka till om ni har match i helgen.
Sitter just nu och kollar pa bilder fran grabbarnas resa till Aiya napa.

Jaja kanske skriver nagonting i morgon om jag hinner.



Hallikens framfart i Halmstads tätort fortsätter.
Tips inför helgen är att ha mycket vax och kondomer i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback