Regn...

Jaha regn och trakigt idag.
Har varit inne och lekt hela dagen sa man känner sig rätt tom i huvudet.
Ska pa sista franska lektionen idag sa jag har pluggat lite i eftermiddag ocksa.
Ska strax trycka i mig en macka innan jag aker.
Har limmat och pysslat med löv idag.
Sag att dem sökte reseledare till alperna det hade varit nagot!
Imorgon ska jag fylla i min tatuering igen, det som inte blev ifyllt sist.

Har fatt kontakt med ett par au pair tjejer som snart kommer ner hit.
Hoppas det blir lite bättre da.
Var pa body pump igar sa kroppen är mör idag.

Prostitutions härvan i Halmstad fortsätter.
I helgen varnas besökande av Cafet och möjligtvis Gaston.

hade en "sakna familjen kväll" igar.
är väldigt stolt över dem allihopa och skanr dem jätte mycket.
www.mjpage.se

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Karro

hejsan... Hoppas allt löser sig där nere. Saknar dig verkligen här hemma. Klippte av mig i princip allt hår ida så nu måste man börja stajla det med. Hoppas du hittar något bra jobb eller att det blir bättre. Ta hand om dig.. puss

2007-08-16 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback