Sista franska lektionen ikväll

Hej.
25 grader och sol bjuder schwiz pa idag.
Jag har pressat en stund i solen och laddar nu inför franskan.
Ska bli 25 grader imorgon, och sen en dunder fin vecka.
Jag föredrar ett kallt och regningt svergie framför att madaligt här med fint väder.
Jag ber sa hemskt mycket om ursäkt om jag gör det jobbigt för nagon när jag atervänder hem.
Det är inte meningen att göra livet svart för andra och det menar jag med hela mitt hjärta.

Har pratat med mitt hjärta idag och det ska bli sa kul att se henne!
Kommer till Halmstad lördag natt.
är världens lyckligaste med sadanna fina vänner och en tva sadana omtänksamma familjer.
Jag har verkligen saknat alla där hemma.
Ska kolla om jag kan damma av nagon gammal racer där hemma och träna lite.
Maste ju halla igang där hemma.
Pratade med Fia, stackarn har legat pa sjukhus.
Fia berättade en hemsk sak om en ung man, livet är bra elakt mot vissa!

Mamma Marianne fyller ar idag, grattis kramar till henne.
Ska titta in till henne pa söndag och se om hon lever.

Nu är hela hemresan bokad i alla fall, sa nu kan dem inte ändra sig mer.
Hade ett utfall till idag da jag blev sa förbannad.
Tack vet att slippa denna skiten!
När jag väl är hemma ska jag ga ut med sanningen om hur det har varit här.

Aja nog för idag, maste peta i mig mat innan jag tar bussen till stan.

Letandet efter en bordell är pa gang i Halmstad.
Hallicken vill bosätta sig och köra ett mer säkert spel.


Over and out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback