Sista franskan

Yeah yeah, time to write some shit again.
Sitter här i den unika aspero tröjan och har biffat till det med ett par björn Borg trosor.
Väntar som mest pa att min lotion pa benen ska torka.
Har varit och tränat Body Pump.
Passet gick bra, enda felat var att jag hade för lite vikter när vi körde biceps.
Helt enkelt, jag fick ingen syra.

Idag har vi annars lekt ute i värmen. var trettio grader idag.
Sen Efter lunch var jag ledig som jag brukar vara pa onsdagar.
Akte da till stan och fyndade en kjol pa rean (60 SEK)
Hittade straket (Rue de Bourg) där butiker som Lacoste och Louis Vitton finns.
Hittade GRYMMA T-Shirtar som man kan bli ganska ensam om.

Lagade potatismos och biffar till middag, dem blev omtyckta = CHOCK!
Pa gymet var det lika trevligt motagande som vanligt, fast lite personligare.
När jag kom hem var daniel här och grejade sa han med ett litet snack där ocksa (lika fiin som alltid)
Nu är Asa och Simon pa Orange ute biograf vid sjön och kollar pa Queen.
Jag är hemma som passiv barnvakt.

Läxa till imorgon i franskan, SUCK!
Sen är skiten över för ett tag hoppas jag.
Börjar trilla in lite Au parier i Schweiz nu.

Halliken fortsätter sin framfart i Halmstad.
Nu mera har den ökända halliken börjat sla sig till ro och utvidag sitt nätverk.
Allmänheten varnas!

Lite nya bilder saklart!
Kommentar: Jag är inte riktigt gjord för modell yrket men jag försöker mycket helhjärtat.
Jag ska jobba pa mina poser och göra mina fans nöjda!

   

   

    

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback