Tag, flyg och buss

Da sitter jag och bara väntar pa att fa aka.
Var i stan och köpte en bukett blommor imorses.
Känns som om det är en viss "sur" stämmning här.
Igar kväll skojade jag när vi satt och at kex men det var bara jag som skrattade.
Gav Emelie sin födelsedagspresent idag, glittrigt nagelack.
Olivia har fatt min döskallesjal.

Tog lite kort i stan. det är sa mysigt och helt underbart.
Verkligen en stad jag trivs i och snart vill besöka igen.
Naturen är helt oslagbar!

Ska försöka sova lite pa flyget, har ju mina öronproppar.
Utanför huset rekar dem musiken inför kvällens kvartersfest.
Jag ska strax ta en dush och byta om inför avresan.
Ska innan duschen ta en glass och sätta mig i solen.

Kommer sakna lilla Olivia... Hoppas hon förblir den hon är och inte paverkas.

Nu har jag lite ont om tid märker jag.
Ska försöka hinna träffa familjen Molin pa söndag, tar taget hem kl 13.
Take care / joline sista stunden i Lausanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback