Tisdag

Jaha, tisdag idag.
Var ganska trött igar trots att jag numera sover med öronproppar.
Igar kväll var jag och tränade pa gymet igen.
Klarade dagens franska test när han fragade mig, "ca va" och jag svarade "ca va bien, merci. Et toi?"
("hur mar du" och jag svarade "mycket bra tack, själv?")
Han blev nog lite chockad, tror att han tror att jag kan absolut ingenting.
Väl hemma at och drack, innan jag gick och la mig.
Antagligen drack jag för mycket. Sprang till toaletten tre ganger sa utsövd kände jag mig inte i morses.
I eftermiddag är jag ledig eftersom jag ska jobba pa lördag.
Pa lördag är det ett mtb marathon här (VTT pa franska) men jag ska ju jobba sa blir vä inget med det.
Nu är det lunch som gälller.
Ska till stan med min sjal idag när jag är ledig, fick ju larmet pa köpet...
Ska ocksa leta upp en butik pa "rue de bourg" som jag blev tippsad om.
Franksa kurs ikväll, är näst sista lektion.
Hörde att man löste världsfreden pa läktaren, när halmstad hockey gick pa is.
Har funderat pa en ny tatuering men ska fortsätta fundera, vill inte göra nagot förhastat.
Idag har jag ändrat mig om oktoberfesten.. Gäller det att vara kranglig sa är jag bra pa det.
Har suttit och surfat runt lite nu sa jag ska visa lite av bilderna jag hittat, i brist pa annat.
Borde ta med mig kameran till gymet, mumma!
Blir body pump igen imorgon, efterdet ska jag passa tjejerna men dem sover da sa
Take care, by.


By the way, jag ber om ursäkt för för utfallet om bordellverksamheten.
Uppgifterna är inte riktigt sanna da tjänsterna är gratis.

En lat jag lyssnar mycket pa nu.
Det är en typisk "antonia lat"

Comfortable as I am
I need your reassurance
And comfortable as you are
You count the days

But if I wanted silence
I would whisper

And if I wanted loneliness
I'd choose to go

And if i like rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to se me broken
And why do I still care
still care

You say you see the light now
At the end of this narrow hall
I wish it didn't matter
I wish I didn't give you all


But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i like rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to se me broken
And why do I still care


Poor little misunderstood baby
Noone likes a sad face
But I can't remember life without him
I think I did have good days
I think I did have good days

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to se me broken
And why do I still care
Länk:
http://www.youtube.com/watch?v=02_NLgATkv0

BILDER:
   

   

       


     

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Alltså gumman, du har världens bästa blogg, ett plus för bordell ;) puss i massor

2007-08-14 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback