All denna död.

Då har en stjärna till lämnat oss, finns ingen som med bara med ett leende kan göra mig så glad.
Jobbade sent igår så jag var helt slut när jag kom hem.
Lite snabbt om gårdagens konversationer.
Det första jag fick höra av en dam när hon vaknade var "hur ser du ut u håret!?".
Lite senare frågade ville tanterna vet vad som lockade mig till Halmstad och dem troddde förstås att det var någon kille men det förkalarade jag att det inte var. Då säger den tidigare nämnda damen "med den frisyren hittar du väl ingen". Sen tar de inte lång stund innan hon frågar om jag är kär i den 17 åriga praktikanten Linus, jag får då på ett fint sätt förklara att jag inte har några kännslor för honom.

Har försökt ringa min älskling men hon svarar inte... :´(

Imorgon ska jag nog simma med mamma, är ordinerad det av herr Örvall.
Håller på med mitt strechprogramm men det är svårt att bara få upp benet på bordet.
Är i full gång med mina dagliga skogspromenader innan frukost.
Har dessvärre fått skoskav på båda hälarna och man går ju hela tiden på jobbet.
Pratade med familjen i Brisbane i går på msn, det var kul att höra att dem precis hade badat i poolen... SKOJ!  Man blir nog inte avundsjuk efter som det snöar ute nu..

Är väldigt glad att Sally tänker ta tag i Patrik, det går inte att man missbrukar bibloteket i längden!?
Hur skulle det då se ut?

Nej nu ska jag vila lite innan jobbet.

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback