Äntligen Halmstad igen.

Skönt att vara tillbaka måste jag säga!
Tröttnade snabbt på att sitta ensam hemma och göra ingenting medans mor och far var på jobbet.
Åkte hemifrån igår vid 14 och var i halmstad kl 18.
Jobbet på dagiset blev inställt idag men sen ringde dem och ville att jag skulle jobba ändå men nu hade jag ju andra planer i skolan.

Kul att Susanna Kallur vann jerirngpriset igår. Men hela höjd punkten på kvällen var ju årets nykomling, oj oj oj! Måste får ett utlåtande av experten fantony angående det där.

Idag ska jag plugga historia efter det är det mellanmål hemma och sen träning. Efter träningen ska jag tillbaka till skolan och vara med på informationsträffen för kommande ettor.

Imorgon ska jag göar premiär på nya jobbet en rapport om hur dte har gått kommer senare.

För dem som är intresserade kan jag berätta att ekorrarna klarade helgen bra men var lite uppjagade efter stormen!

Nu är det tacos till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback